8 dagar kvar

Gatte att man går ner i köket för att göra sig en nyttig smoothie och så ligger alla bananer utom ett brunt äckel i kylskåpet.. wierd! Fick ta det bruna äcklet för annars hade det la blivit livat här hemma i eftermiddag när bror kommer hem.. för jag antar att det är han som har lagt dem där av någon vrickad anledning.
.
iaf resursdag nu..lr a idag! va fan är det liksom. förstår inte ens att namnet på dagen passar ihop med det här men det är kanske bara jag som är dryg.  Sängen fortfarande.. måste vekrligen dra mig till den andra datorn och skriva en muntlig redovisning om projektarbetet som jag ska hålla imon. kul!? hmm .. info layout prov imon med och läget i det fattar jag inte. men sweet. Bara att gilla läget.. ja menar vi åker ju om 8 DAGAR!!  Om en vecka kan man ju säga att vi är gaalet taggade! o detta kan vi verkligen kalla SWEET.
.
Sen skulle det visst regna idag.. hoppades fan på sol.. ja som slutar tidigt ändå hade ju tänkt åka raka vägen hem och sola på altanen. Men vi får väl se. någon där uppe kanske höra mig och flyttar på alla regnmoln idag.
.
Sen har jag lite tröttnat på att göra punkter för att få mellanslag.. Varför ska det aldrig funka och nu har jag tom glömt ändringen som martina lärde mig.. men jobbigt och göra denna varje gång liksom.
.
Okej på med musiken och sen plugga på!
Hoppas dagen blir givande
bbfn /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0