nyvaken.se

vaknade runt halv nio idag.. frukost och sen tagg mot höka. Bra snack med pappa på vägen dit då han återigen talar för att vara världens bästa pappa! Sen att han kör iväg med mig och gläds åt att jag vill köra är bara pricken över i:et.
.
Inte så värst mycket folk men stämningen hölls igång. Gick faktiskt väldigt bra idag och idag var även inbromsningar en del av träningsmomentet :)
.
Hem och maat .. efter en halvdag på höka är jag nästan aldrig haj på något. trött som fan gick jag och la mig efter maten. sov och vaknade sov och vaknade av att bror kom in. :)
.
Nu blir det snart sockerkaka och sen blir det plugg!
Who run this mother fucker!! ;)
.
bbfn/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0