WOOOHOOO

Nu är dagen kommen och ingen aska lr!? .. tror inte det iaf! VI ska ha livets resa säger ja bara :D sol bad värme och FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!
.
Sa precis hejdå till mor och bror.. lite sorgligt ändå.. första utomlands semestern utan dem..om man räknar bort finland men det gör man ju för det var träningsresa ;)
.
Igår var en BRAAAA dag!  jobb för hösten fick jag vilket räddade min hjärna och halkbanan avklarad med livets "hallå vad är oddsen även denna gång" och bokning av uppkörning och teori är gjord!!! KÖRA BIL säger jag bara! Kan vara bland det bästa som finns! Sen hade jag en väldigt trevlig fika på george´s med Maria :) Längesen så en hel del att prata om! Efter det snabbt vidare till elmia för lite mary kay grej.. intressant faktiskt men vi får väl se :)
.
Helgen var bra med! först norrköping och alltså OTTEN! Livets tagg som vanligt och sjukt va kvällen gick fort.. Bilder är ju trevligt att ta också så väldigt många HETA sådana..
.
Nu sitter jag och väntar på pappa.. doktorn snart. ett spännande papper fick jag fylla i. ensamstående, inga barn och bor i villa.. man kan ju tro att ja faktiskt är vuxen..
.
Resväskan är packad.. dock fattar ja inte hur mycket man får ha med sig.. men när har de vägt in handbagaget!? .. never hittils i mitt 19åriga liv men vi får väl se.. på hemvägen lär jag bli en michelin gubbe eftersom ja inte kan ha grejerna i min resväska.. nu har jag 15 kg.. så hm. förstår inte men min väska är svin tung utan..borde köpa en lättviktsväska så man kan ha mer saker med sig..
.
MEn ha en bra vecka!!!!! :D
bye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0