16 oktober - Hääääng

Gött häng så här på morgonen. Inte alls sjukt trött utan sitter och ler åt att gå upp tidigt en lördag. Livet är underbart och fåglarna kvittrar inte för de har antingen inte gått upp lr så har de flyttat söderut..
.
Snö ryktades det lite överallt.. inget fel med det? själv tycker jag att det låter underbart.. ja som har tagget tillbaka vill ju åka nu.. Den där kylan kan vi väl dock plocka undan.. Vi kan väl få snö men i varmluft... funka rju inte men om man ska få ösnak något så kan ju det va ngt att önska.. julklapp av mr big där uppe kanske?
.
Nu ska jag ner och äta frukost. Tog ett kort nyss men upptäckte att jag såg lika dan ut som ja gjorde morgonen när jag skulle till förra lägret så jaa.. ja struntar i och lägga ut den bilden.. Man e ju inte föör vacker nu såhär på morgoenn. Som sagt frukost nu o då blir det gröt. REdig läger frukost det där.
.
Ha en go dag hörni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0