18 oktober - natte tajm

jo vars nu ska det sovas.. klockan är elva och mina ögon slocknar vilken minut som helst.
.
Men jag sitter här och tänker.. Att sakna någon som länge stått än nära. En person som jag känt i så många år men som nu verkar ha valt en annan väg och inte alls verkar bry sig om mig. Jag tycker iaf att det är väldigt tråkigt..aj aj på livet ibland.
.
Men det problemet kompenceras ju upp med allt bra som händer och sker hela tiden. Jag kan säga att det är så mycket som gör mig lycklig just nu och den största grejen är skidorna. ja ler så fort jag hör det ordet nu.
Var i ulricehamn hos min naprapat idag med emma och sofie. Det är ju inte lite uppmuntrande att få lite vakuumproppar och massage och ett väldigt peppsnack!
Sen så lämnade jag av dem och jag åkte vidare till torpa och hämtade upp Anna och vi gick till vip och mötte upp Annie där vi hyrde film vilken började segt men växte. Sen lite gött snack innan jag tog bilen hem igen. Bra kväll med andra ord :)
.
Imon är det öppning på jobbet så borde väl sova nu! God natt med er :)
Ska bli bättre på att lägga in bilder men ja har så fruktansvärt lite tid numera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0