19 oktober - trött tjej

inte konstigt att jag är trött när det är morgon... Stressiga dagar dag in och dag ut!? när ska man hinna med sånt som behövs också i vardagen, typ städa ;).. allt resande från habo till staden tar ju upp halva dagen också så ade vart så sjukt underhållande att flytta in till stan.. men ja ska kolla på det, JA SKA!! för jag vill verkligen.
.
Slutar tre på jobbet iaf och imon ska det räknas timmar igen. Det är rätt najs för snart är det lön igen. En one piece står högt på listan som nytt inköp och sen lite träningskläder så jag klarar mig i vinter.
och vad är det.. två dagar kvar till klipp och sling av mitt hår. Väldigt väldigt efterlängtat. men gaaaah vad ja stressar omkring.. lr egentligen inte omkring men min hjärna vill hinna så mycket som inte hinns med när jag måste hem til habo varje kväll typ.
.
Nu ska jag sätta mig och spela mitt spel på telefinken en stund.. om det hinns med!? det är iaf väldigt väldigt avkopplande tro det lr ej ;).
Ha en sjukt go dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0