21 oktober - hej snart november ju

Ja har kommit på att kiwi är väldigt väldigt gott.. så tre kiwis sitter jag här med. inte fy skam det :)
.
Läskig sak som precis hände när jag skulle gå upp och ta första steget från sängen. Mitt ben bärde inte mig.ja kunde böja på det när ja låg i sängen men när ja ställde mig upp och skulle gå ett steg så bara trillade ja ihop.. satt nere på golvet en stund för tänkte att benet sover väl lr något så masserade och tryckte så att blodcirkulationen skulle öka.. trrodde att den hade det så gick till toan då jag faller ihop igen.. Detta var allt annat än kul och ngn blev regält rädd faktiskt.. Men nu en halv timme efter känns det rätt okej men fortfarande sådär segt i benet. Och inte nog med att ja blev skraj utan när ja föll ihop första gången måste ja stukat lilltån för den gör så bövla ont!!  Vilken morgon va, vilken morgon..
.
FRukost äter ja o snart ja ska bege mig till hårfin i bankeryd för lite sling och klippning. Looking goood hoppas vi på. Nu ska jag byta och dra på lite smink.
.
Ha det så bra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0