25 oktober - Ursäkta mig va

Korta dagar med mycket gjort. I fredags blev det jobb till sju och sen hem för att bara ta det lugnt typ. Lördagen gick åt till jobb och direkt efter det så åkte jag till Linn där hon och Bella höll hus. TRevlig inflyttningsfest med massor av brudar + linns victor!
Igår söndag så åkte jag först hem till lilla habo med samma buss som sofie kom med! Vi drog ut på ett bra långpass på rullskidorna ute på hökensås. Därefter blev det mat, kladdkaka och planering :)
En riktigt bra dag med Sofie kan man verkligen säga. Övertrötta tjejer dessutom vilket gav sjukt mkt skratt.
.
Sen drog jag vidare till Thea på kvällen där det blev massa snack och bak av kärleksmums. o sa ja mums ;)  Väldigt trevligt att hinna träffa henne innan hon far till indien på torsdag :)
.
Idag har ja jobbat och sen blev det en snabbtur på stan innan jag + brudar drog hem till habo för makeupklass i våran lokal. Väldigt trevlig kväll men nu är ja trött igen. Sov så sjukt dåligt i natt men hoppas på att ja e ngt piggare imon. Ska till moster i götet då också vilket jag ser fram i mot :)
.
puss, kram och god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0