7 oktober - Sweet dude

Mitt morgon inlägg vad är det!?...Det vart iaf om massa tankar om va ja ska göra när ja blir stor!?haha ne men arkitekt ligger mig varmt om hjärtat men har hmm för dåliga betyg för det för att komma in på de bra skolorna, kth , lth, umeå och chalmers.. men så läste ja om ngt praktiskt prov typ som man kunde göra. Ja tänker inte ge mig iaf det är ett som är säkert. dock verkade det där provet helknepigt med massa 3d i a3 kartong och grejer.. det får väl lösa sig den dagen. Nu är planera på att jobba och leva det livet lite och sen resa en liten sväng och SEN plugga.. Lr vfr inte plugga utomlands.. norge?danmark?finland? USA??.. ja vem vet va ja tar vägen sedan.
.
Ullaredsplanering på jobbet idag. fina grejer.. och två damer och tagg på att flytta ännu mer fina grejer? haha.. vi får väl se. Elsa kom förbi jobbet idag med sin nyfunna vän. Inte helt fel kan man ju säga!
.
Någon fick springa till tåget för att hon inte hittade ett paraply. Någon blev dyngsur och genomsvett för att hon sprang men glad för att hon han till tåget! Någon unnade sig bussen från june till östra centrum.. man kan kalla det lathet lr också i förberedande syfte för att undvika att bli ännu mer blöt i regnet.
.
Nu e det lunch..pastasallad med curryröra..sweet dude. Nu tillbaka in till Annie och Johanna.
GRATTIS till min lille kusin i göteborg också :)
bbfn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0