DAAAAAAMN

Är nog världens mest sugna person på lägenhet i stan just nu. Alla är på mig.. ska du inte flytta snart!? ja men det kanske man ska..? ta tag i sitt liv och testa det? okej att det inte blir lika mycket pengar över till att resa men det hinns ju med det med innan jag drar igång med plugget. ja har inte bråttom någonstans. Vad är bråttom liksom har ju hela livet på mig. Så vfr inte flytta!?.. Vet iof inte vart man ska kolla och tänker inte betala hur mycket som helst i hyra..men ändå.. kö vart ställer man sig ens då.. noll koll känner jag.. hopplöst fall.
.
Får väl gå vidare till mitt städande men visst hade det vart rätt soft om det var i min egna lägenhet ja städade..Dream on baby! nu går ja o gömmer mig.
.
bbfn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0