En dagens

Sen att ja gillar min nya telefink förstår ni nog.. Nu sitter jag och funderar på hur jag ska lösa biten med fars jobb! en del att göra. jo ja.. ska pussla in det. Kan vi fixa det!? KLART VI KAN!.. tagit ur byggare bop hah. Att umgås med min kusin säger sitt märker ja. Men det har ju sin mening verkligen :)I detta fallet är det ju visserligen jag som "kan" fixa det men ändå ;)
.
Fick ett trevligt samtal från putte nyss. Väldigt väldigt längesen snacket gick med honom så vart hur trevligt som helst :) Najs att höra va han lever för liv där uppe i huvudstaden.
Jo men detdär kan vi kalla dagens ;) jobbdressen. olalla..
.
Sen vfr de ligger på sidan får ni fråga ngt annan.. ngn som vet kanske? hm blir så trött de låg ju nämligen på rätt håll på datorn innan de flög in här.. aja
god natt kvinnor och män om det är några av det könet här..
bbfn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0