Godmorgon godmorgon

vem äre ja tjötar med!?.. vakande av fågelkvitter från telefonen men drömde att det var min ringsignal och att jag inte ville svara.. därav en väldig huvudverk nu eftersom detta kvittrande pågick ett tag..
.
Mycket go dag igår. Började med jobb hos pappa på förmiddagen. SEn direkt in till jobbet på mackan.. ngt rädd eftersom det stod poliser en bit bort där jag körde om ett lgf fordon.. ja har ingen aning om ja kom ner i 50km/h.. de stannade inte mig iaf men de kanske kommer ngt i brevlådan who knows. Men man ska inte gå runt och oroa sig för ngt man inte vet kommer hända som jojo meddelade mig senare på jobbet. :)
.
Fick besök av bror på jobbet också. Väldigt trevligt att ha honom sittandes där i några timmar till och med.
.
Efter jobbet gick jag och hämtade bilen och sen vidare till atlantis. ja var allt annat än taggad men efter att väl ha börjat så kom lite energi. :)
.
Sen hem och va gjorde ja.. ja familjen låg typ och sov.. Då pratade ja en lång stund med Elli!  Det börjar verkligen kännas att hon är en bit bort nu.. Men telefonsamtalet gillade ja. För när en trött johanna och en trött elli pratar då du! ;)Ellinor Karlsson lr Sterner ringer!
.
Nu sitter ja här och filosoferar över hur jag ska hinna.. handduk i håret men kallt och ta ur den.. ska jag ta bilen kanske?hmm.. två bilar står hemma och det är rätt lockande.. Hoppas på att det inte står några poliser.. Blir så in i norden rädd ju.. o ja kör faktiskt lagligt nu och därför var det så j*vla retligt igår när ja körde om traktorn lr va det var.. ajja we´ll see!
.
Ja tar bil.. redan bestämt.. varför ska ja vandra upp till stationen i kylan när ja kan ta en bil på garageuppfarten? borde inte ens vara en fråga utan ett utropstecken ;)
.
Men nu ner och ta en chokladbit...fukost tänker ja ätea på jobbet idag!!!
Nu ska ja o min rosa iphone gå och fixa oss ;)
Ha en bra dag :)
Lite små sugen sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0