Klart jag håller i..

..ett tag till iaf kan ja nog hålla i med bloggen ;) men nu vart det lite lite dåligt måste jag säga men vad gör man när man haft fullt upp om dagarna och i morse när ja tänkt uppdatera så var det problem med blogg.se..hm!
.
Idag var jag på scandic hela dagen med smålands idrottsförbund.. förstod väl inte direkt vad vi skulle lära oss då vi inte hade överdrivet mkt erfarenhetsutbyte men en föreläsning med Dennis Aulander(vilket ja hört massa gånger men aldrig kan få nog av)blev det. sen var marknadschefen för HV71 där och miko en spelare i hv. God mat och mkt tjöt och sen blev det lite hockey på det och den matchen vart inte överdrivet go..:)
.
Kvällen tillbringades med Carro. Drog ner och åt på George´s och sen hem till henne en sväng. Gött snack som alltid :)
Bilder snodda från Carrans blogg :)
.
Nu blir det sängen för imon blir det göteborg och min söta lilla kusin döps!
God natt :)/W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0