Mystorsdag hos Linn



Dagen började med lite fotografering med Annie i stadsparken. Att hon är bra på att fota, s¨å sjukt ;) Väldigt kul var det iaf!

Sen jobb till klockan sju. Efter det så kidnappade jag och Annie Thea för en bjudning till Burger king. Wonderbar va . Surprise surprise och ögonbindel på;)haha

Nu sitter jag hos linn och när jag kom blev jag bjuden på wienerbröd och saft! Nu blir det vanligt komma i fatt snack från veckan som gått innan sängen lockar för oss.

Imon blir det jobb från 8.15 -15.15. Sweet. Efter det en stund med thea innan det blir möte med Hallby sok.
Sov gott :) 

Kommentarer
Postat av: sofie

Grymt fin bild. Du är så söt! :)

2010-10-15 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0