Nu blir det kvällen

Sjukt vad mörkt det är ute nu! Så fort jag slutade jobbet så var det helt svart och för bara ngn vecka sen så var det riktigt ljust klockan sju.. Yes jobb idag. En del att göra men alltid lika trevligt att jobba med mina mackbrudar :)
Missade bussen så följde med Annie och Amanda till Claras en liten sväng innan jag tog tåget hem. Sprang från tåget för vart så uttråkad att jag inte ens orkade gå!  Nu så sitter jag iaf mätt efter lite tacos med familjen..
.
Sen en sorglig grej som ja fick höra när ja kom hem..Så sjukt sorgligt även om jag inte kände pojken. En kille som blev ett år äldre än min lillebror är nu och som nu bara somnade in.. RIP
.
Rysningar och obehag är verkligen känslan..
.
Nu ska ja försöka få bort de hemska tankarna och ägna mig åt lite städning och påbörjan till en möblering. Det kommer bli sjukt najs det är ett som är säkert! Då är det för och efter bilder som gäller. Det lovar jag er :)
.
Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa den är verkligen jättefin! Jaa och det ska bli väldigt kul (: ! ser fram emot fredag :) !

2010-10-05 @ 00:15:10
URL: http://aannafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0