Spontan?!

njaa lite smått bara! Ny ihpone ägare Johanna Wetterheim. Någon sitter här och är lite smått chockad samt överlyckling. I mer än ett år har jag väntat. Nu är den här i mina händer men i bättre prestanda. Blev en fyra trots allt och inget fel med det ;) Väldigt nöjd att den kunde följa med mig hem på direkten också utan att behöva vänta i 2-4 veckor. Ja gillar läget. ojojoj va ja gillar läget.
.
.
Jobbet vart väldigt trevligt. Mitt och Elsas iphone tag tog över. Sedan en väldigt seg tur på gymet.. Segt när man vart sjuk en vecka och börja ta igen.. men nu är ja på gång så blir ju bara lättare. Sen direkt till a6 med mor efter at ja lämnat lite produkter. Köp av present till pappsen också osm fyller 47 imon :)
.
Nu ska jag sitta och kika i genom mig phoneeey heela kvällen. Puss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0