Trött lr mer trött!?

Sover nästan här.. Vart hemma en stund men då har det mest varit pack för helgen och prat med mor och far!
Jobb till tre och sen en ytters kort sväng med thea. SKulle setts längre men då fick ja höra att hallby mötet vart tidigare.. väldigt tråkigt det eftersom ja hade sett fram i mot att träffa henne en längre stund..
.
Hallby möte iaf.. Massa snack och chill till halv tio typ.. lång tid men trevligt sällskap gjorde det najs. Provning av nya kläder blev det också vilket alltid är najs. Ngn är lite mer taggad ytterligare!
.
När ja kom hem skulle ja ju då packa.. vart är alla mina skidkläder!?!??! hmm ngn var visst så trött på skidor i vintras att hon inte ens ville att de skulle ligga i träningsskåpet.. haha herregud va dåligt ja måste mått över skidorna :S .. ja kan inte ens fatta det nu! Hittade dem iaf nerknökade i en påse bakom skohyllan där de är allt annat än synbara.. haha nu är de iaf tillbaka i träningsskåpet där de hör hemma och de har blivit fint sorterade igen ;)
.
Nu ska det sovas lite innan jag måste upp vid halv sju för att bege mig ner mot hestra för smålandsläger. Lite backrace för vissa och tränings för mig. Sen blir det stavgång i slalombacken, ännu mer rullskidor och lite innebandy på söndag eftermiddag.
.
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0