13 september

Shit va bra det va i göteborg. Vilken känsla att vara blandca 2000 POSITIVA brudar! Där kan man snacka pepp! Sen blev det en liten utgång på lördagen med Linn, Carro och Ida :) Martina var med ett tag och anna en liten stund också :)
.
Igår vaknade jag av att carro redan har tränings t-shirten på sig. Jaha då vart det bara att gå upp och byta om för mig med. En go löprunda mot kaxholmen och sen var mina knän döda. men vasd gör det om hundra år. Sen blev det Carros pannkakor och kik på veckans avsnitt av idol.
Klockan fyra var det spinning på atlantis med Thea. Lite sådär smådöd på hemvägen men vadå.
.
Kommer hem och pappa säger att det finns mat över från igår.. alltså jordnötsås. glädje skrik och spring till köket. När ja ätit upp kläcker han ju förstås ur sig att han ska göra flygandejacob.. Whaaat. Min favoriträtt.. så det vart bara och trycka i sig lite mer mat.. Men iaf så har jag med mig det som lunch på jobbet idag också ;)
.
En liten prattur med Elli blev det också :) :)
.
I morse lr innan så blev det rullskidor ca 1h.. kändes rätt bra ändå även om det inte känns som förr. Men ja är påväg iaf och det är bra.
Nu äter jag lite frukost och ska snart bege mig till bussen och jobbet.. lr om en timme men tiden brukar gå fort nu.
tomt?! ;)
.
ha d! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

haha hemskt, ser ut att jag druckit fem glas vin mer än jag hade :)

2010-09-14 @ 09:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0