8 september

Tiden går fort och jag är trött.. go träning med sanda skid i morse iaf. sen den gamla vanilga hemska massagen av Linus och sen stretch på det.. Då var det inte glädje som for ut mina mungipor kan jag ju meddela.. men ja som trodde mina ben hade blivit av med alla mjölk syra. nope så nu lär det bli en hel del massage framåt.
.
Sen blev det jobb och efter det hem till ett tomt hus. skulle åkt lite rullskidor men att komma hem vid kvart i åtta och känna stress gjorde att ja struntade i det och tog mig ett bad samtidigt som ja lyssnade på switchfoot musik :) Ja gillart!
.
Nu blir det lite packning. Jag drar nämligen till göteborg efter jobbet imon vid sju för att va på en stor träff med mary kay konsulter i sverige. Ska verkligen både bli intressant och roligt!
.
Gårdagen spenderades på jobbet och sedan hos Carro vilket var underhållande som vanligt!
.
Men nu ska ja strax sova för min hals har lite småkänningar och nu tänker ja bannemig inte bli sjuk!!!!!
Min söta mormor och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0