9 september

lite sådär småtrött men va fan bara ta sig i kragen och gå upp.. lr njaa inte än.. om tio min kanske?
..halsen är inte VÄRRE idag iaf.. ngt som e bra. ska väl dra sista packen nu med.. orkar inte.
yeees om ca 12 timmar får ja dra på mig nagellack som kan sitta på heeeela helgen. De e gattt ;)haha
.
Kom på att ja anmälde mig till två läger igår med så nu är ja på g ytterligare! kommer nog bli najs.
.
föresten!!! är det inte den fulaste itunes loggan som funnits ngnsin som är nu. Seriöst så förstör den mitt datorskrivbord en aning ;) hahha världsliga problem men seriöst så är den ful!
.
aja nu ska ja tröttj gå ner och äta frukost.. lr ska ja dra en frukost vid munksjön idag.. måste ju ändå till maxi och köpa lök..We´ll see dudes!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0