Såååva lr sooova

just nu lr snart SOVA!
.
Full dag kan jag meddela. Upp vid halv sju.. vilket jag inte hade behövt men behövdes fixas lite med allt möjligt. Sen åkte jag in med mor och bror.. bror utbrister när vi närmar oss john buer. Kan du inte ba tyst en sekund Nu har du fan snackat i ett hela resan.. hmm tänkte jag.. har ja? haha ja som trodde precis att ja vart tyst ett bra tag men tog väl fel ;).
.
Hade sen en rättsånästan heldag med Elsa på stan. Atlantis först. Skulle kört ett vattenpass men det var fullt så vi hängde på relaxen ett tag. Efter det hälsade vi på jobbet en sväng innan vi drog vidare för shopping. lr ja skulle rättare sagt inte shoppa och elsa skulle.. blev dock tvärt om och min plånbok mår inte bra.. Vi tog också oss en lunch och fika på bernads city där det också blev en hel del snack om allt mellan himmel och jord.
Efter ännu mer provande blev klockan rätt mycket så jag tog bussen hem till habo. Och eftersom mitt marykay paket hade kommit så for ja raka vägen till konsum för att hämta ut mina varor. Underbart. Sen gjorde jag en sockerkaka till bror, plattade mitt hår och sen var det dags att dra in till staden igen. Byte av kläder och därmed invigning av min gröna störtsköna blus/skjorta från erikshjälpen och en fodrad skinnjacka från lagos. Skorna är gamla men sjukt så goa :) In till staden och mötte upp Elsa på atlantis. Vidare ner mot öster och in på Twin city där vi väntade in de andra brudarna. Väldigt trevlig kväll med mycket prat och god mat. Bilder blev det tyvärr inte eftersom kameran dog...
Lägger upp lite bilder på mina inköp från idag och igår imorgon när jag ändå har sovmorgon.. SKulle träna egentligen men jag är inte helt och hundra kry utan hostar som en *****.
Krya på mig och ha en god natt folket! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul och läsa!! :)

Skorna vill jag se på lördag sen, fina! :)

2010-09-30 @ 09:04:02
URL: http://ccarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0