Underbara dag

Kan ju säga att jag haft en väldigt bra dag trots att ja harklar och lever lite. Hämtade mormor vid nio eftersom hon hade lämnat in sin bil. Då blev det frukost på IKEA och lite snicksnack. Efter det drog vi rundan inne på ikea och innan vi körde till mio, bergmans, sängjätten och övriga möbelföretag. Min kära mormor ska nämligen flytta och där tillkommer att hon inte får behålla sina förra möbler för min mamma och hennes syskon.. så nytt ska in i lägenheten! :) Sedan blev det även en tur till myrorna och erikshjälpen där vi även träffade på mormors systers man som jobbade där med sin bror och sedan en god lunch på raggmunken som mormor bjöd på. trevlans. Hittade även en kuvertväska, en handväska, ett sjukt läckert armband och två skjortor/blusar en blå och en grön. + till sekondhand va! alltid några fynd. Sedan såg ja två soffor ja blev kär i men de kunde ja ju inte släpa med hem tyvärr..
I bilen väntandes på mormor.. Beställde klipptid men fick ingen som passade förän 21 oktober.. gött? NEJ! Sen bokades det tid hos André också sweet det.
Gillar gillar mina nya chinos/gubb brallor från bobbys :)
.
Vart förbi jobbet en sväng och hälsade på mina brudar när de "slet" som djur också, middag med jobbet imon vilket ska bli heltrevligt :). Nu blir det lite små pack och sen drar ja upp till höka med far min för lite cross. lite små nervöst men ja vet vilken lycka som kommer sprida sig när ja börjar vrida på gashandtaget:D
bbfn/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0