Utomlands!?

Vakanr upp och utanför låter det som om jag är utomlands. Någon trummar på något och det låter lite som en parad av något slag.. hmm kanske är musikskolan som går runt coh spelar eller också är det en demostration.. men vfr demonstrera en dag när folk är på jobbet och flyr från habo. hmm.
.
Några bilder på det ja köpt.. Herregud vad ngn känner sig seriös. Nu borde du va nöjd med mig Carro ;)
Jacka: Lagos mode
Halsduk: MQ
Skjorta/blus: Myrorna.
Den blåa har ja förlagt ngnstans men ser ut som en vanlig tunn skjorta men en aning transparent i tyget.
Väskor: Erikshjälpen
FärgArmband: Erikshjälpen
Hanskar: HM
Armband: Vila
Jag och min älskade man, Ktm "hoj" Wetterheim!
Ni ser ju lyckan.. Ojojoj säger jag bara.
.
Ikväll blir det att åka till Linn direkt efter jobbet till hennes nya lägenhet. SKa bli spännande och se denna möblerad nu också ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, du är för go! :P

Mycket nöjd!! :D <3

2010-09-30 @ 12:16:10
URL: http://ccarolinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha, du för go! :P

Mycket nöjd! :D <3

2010-09-30 @ 12:17:32
URL: http://ccarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0