Väldigt seg morgon

idag.. fy sjutton nu börjar det bli höst.1, 2 nee 3:e september idag. SJukaste vad tiden går fort! Men jag ville verkligen inte sätta ner fötterna på golvet idag. Kallt så in i norden.. Nu framöver tänker ja placera mina tofflor vid kanten av sängen. Duscha håret orkade jag inte heller.. får väl göra det i eftermiddag när ja slutat jobbet! idag blir det vila iaf från träning.
SKulle vilat igår men då får ja chocken av en bror som först vill ha en energikram och sen vill ut och åka rullskidor.. Visst säger ja, så en timmes rullskidor blev det och det kändes faktiskt väldigt najs. För det första att åka med bror min och för det andra att glädjen är tillbaka över denna härliga sport :)Sån skillnad eftersom jag i vintras HATADE den!  Men får ta det lite lugnt så ryggen håller och inte brakar ihop igen.
.
Nu blir det iaf jobb på mackan till ca tre och sen får vi se vad som händer!
Ngn mindre men alltid lika bra :)

Kommentarer
Postat av: s o f i a , ; d

hej :D

ja va på mackmakeriet idag, men du hade nog slutat då.

och så såg ja din bror på bussen. :D

kramar!! sofia :D

2010-09-03 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0