Long time no...

Vfr inte skriva av sig lite ibland.. JA vfr inte liksom.. Längesedan ngn ens spanade in här så inte en själ som vet att jag skriver nu..förutom jag själv då..
Ngt jag funderade på innan idag.. lr som jag rättare sagt funderar över så fort jag hör ordet bowling..
Min sjuka fobi..ögonblicket då klotet är "kastat" och man vänder sig om för att ge sina mot/medspelare en blick, en min lr en luft high five.. Verkligen ingen som kan förstå min känsla.. Frågande blickar, rynkande ögonbryn och VAAA är vad jag får.
Men jag har undersökt, jag har spanat på personer när de vänder sig om.. haha Jag är trög men jag tror faktiskt inte jag har sett en enda person som inte har en uns av osäkerhet när de vänder ansiktet mot de väntande spelarna.. Höjda ögonbryn, luriga flin och tjoanden med fejk-klang.. Kul man kan ha en söndag.. jo men självklart. Släktfirande med bowling.. Själv stod ja för alla de olika uttryckssätten.. okaaaj to much of no interesting information då vaa.
.
Night night sleep tight!
/JW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0