SHOES

just saying... trodde att ja kommit över min stora kärlek efter att ha gett mig själv sisådär ett halv år i köpförbud.. men naj vart ja än går ser ja skor igen..men ja är grym nog att inte köpa några iaf.... än så länge. men än sen.. vilken dam faller inte för skor! skor, smink o inredning kan nog vara några av våra bästa vänner trots alls! hjälper oss i ur o skur, glädje o sorg. finns bog inte en människa som tvivlar på detta. såg dendär filmen en shoppohollics bekännelser här om kvällen.. booyaa vad jag förstår henne. ja menar varenda sko pratar med mig, ler mot mig, ber mig ta hand om den och säger hur snygg den skulle vara på mig..men go film ändå..lr.. följde hennes exempel o rensade garderoben iaf och i med massvis av kläder i vakuumpåsar istället för att slänga lr ge bort.. hmm bra lr dåligt.. men nu lockar sängen denna kväll också.. Bbfn/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0